office@dobotrade.hu 20 / 426-46-49 | 20 / 234-44-85
0
A kosár üres

A kosár üres!

Összesen
0,00 Ft

Általános Szerződési Feltételek

ÁLTALÁNOS SZERZŐDÉSI  FELTÉTELEK (ÁSZF)

https://dobotrade.hu

Jelen dokumentum alapján létrejött szerződés nem kerül iktatásra, kizárólag elektronikus formában kerül megkötésre, magyar nyelven íródik, magatartási kódexre nem utal. Jelen szerződés elfogadása alapjául szolgáló számlákat, számviteli bizonylatokat a jogszabályban előírt ideig megőrizzük. www.dobotrade.hu weboldalon keresztül nyújtott elektronikus kereskedelmi szolgáltatásokat igénybe vevő ügyfél között (továbbiakban, mint ügyfél) jogait és kötelezettségeit tartalmazza, amely minden jogügyletre vonatkozik, amely jelen webáruház oldalán keresztül történik.

Szolgáltató (Eladó, Vállalkozás) adatai:

Név: Dobó Trade Kft.
Székhely: 6727 Szeged, Szellő u.28.
Adószám:13801430-2-06
Cégjegyzékszám: 06-09-010831
Bejegyző hatóság neve: Szegedi Törvényszék Cégbírósága
Szerződés nyelve: magyar
Elektronikus elérhetőség: office@dobotrade.hu
Telefonos elérhetőség: +36-20/426-4649; +36-20/234-4485

Tárhely szolgáltató adatai:

Név: I.T.C. Kft.
Székhely: 6726 Szeged, Fő fasor 52.
Adószám: 11082376-2-42
Elektronikus elérhetőség: titkarsag@itcltd.hu
Telefonos elérhetőség: +36-62/425-562

 

Jelen ÁSZF elfogadásával érhetők el a web shopban kínált termékek. Jelen szabályzatban nem taglalt kérdésekre magyar jog az irányadó, különösen az alábbi jogszabályok vonatkoznak:

  1. 1997. évi CLV. törvény a fogyasztóvédelemről
  2. 2001. évi CVIII. törvény az elektronikus kereskedelmi szolgáltatások, valamint az információs társadalommal összefüggő szolgáltatások egyes kérdéseiről
  3. 2013. évi V. törvény a Polgári Törvénykönyvről
  4. 151/2003. (IX.22.) kormányrendelet a tartós fogyasztási cikkekre vonatkozó kötelező jótállásról
  5. 10/2024. (VI.28.) IM rendelet a kötelező jótállás alá tartozó tartós fogyasztási cikkek körének meghatározásáról
  6. 45/2014. (II.26.) kormányrendelet a fogyasztó és a vállalkozás közötti szerződések részletes szabályairól    
  7. 19/2014. (IV.29.) NGM rendelet a fogyasztó és vállalkozás közötti szerződés keretében eladott dolgokra vonatkozó szavatossági és jótállási igények intézésének eljárási szabályairól
  8. 1999. évi LXXVI. törvény a szerzői jogról
  9. 2011. évi CXII. törvény az információs önrendelkezési jogról és az információszabadságról
  10. AZ EURÓPAI PARLAMENT ÉS A TANÁCS (EU) 2018/302 RENDELETE (2018. február 28.) a belső piacon belül a vevő állampolgársága, lakóhelye vagy letelepedési helye alapján történő indokolatlan területi alapú tartalomkorlátozással és a megkülönböztetés egyéb formáival szembeni fellépésről, valamint a 2006/2004/EK és az (EU) 2017/2394 rendelet, továbbá a 2009/22/EK irányelv módosításáról
  11. AZ EURÓPAI PARLAMENT ÉS A TANÁCS (EU) 2016/679 RENDELETE (2016. április 27.) a természetes személyeknek a személyes adatok kezelése tekintetében történő védelméről és az ilyen adatok szabad áramlásáról, valamint a 95/46/EK rendelet hatályon kívül helyezéséről (általános adatvédelmi rendelet)
  12. A fogyasztó és vállalkozás közötti, az áruk adásvételére, valamint a digitális tartalom szolgáltatására és digitálisszolgáltatások nyújtására irányuló szerződések részletes szabályairól szóló 373/2021. (VI. 30.) Korm. rendelet.
     
  1. Vásárlás menete:
    1. Vásárlás menete: regisztráció / regisztráció nélkül.
    2. Regisztráció esetén szükséges, felhasználónevet, elektronikus és telefonos elérhetőséget, illetve jelszót megadni! Az Ön biztonsága érdekében a jelszót csak Ön ismeri, elfelejtés esetén, (mi nem tudjuk megnézni) elektronikusan elfelejtett jelszót lehet kérni, amelyet meg kell változtatni! Cégek, vállalkozások esetén a regisztráció jogi személyként, adószámmal történik. Tévesen, hibásan megadott adatok esetében nem tudjuk teljesíteni a megrendelést!
    3. Regisztráció nélkül történő vásárláshoz szükséges számlázási, szállítási adatokat, cégek esetében adószám, illetve telefonos és elektronikus elérhetőséget megadni!
    4. Szolgáltató a honlapon szereplő termékeket minden egyes terméknél feltüntetett árakon kínálja Ügyfeleinek megvételre. Szerepeltetjük a nettó és bruttó árakat. Azonban hibás áron feltüntetett termékre felajánlásra kerül a termék normál áron történő megvétele, amely elfogadásra vagy elutasításra kerülhet. Rendszerhiba vagy adatrögzítési hiba estén a nyilvánvalóan elfogadott, becsült árhoz képest is téves áron került feltüntetésre a termék ára a szolgáltató nem köteles hibás áron értékesíteni azt a ptk.2013évi V. törvény alapján a szerződés a felek akaratának kölcsönös és egybehangzó kifejezésével jön létre.
    5. Megrendelés leadható regisztrációval és regisztráció nélkül is. A regisztráció előnye, hogy későbbiekben a leadott rendelések visszanézhetők, valamint a még el nem küldött kosár tartalmakat a rendszer 10 napig megőrzi, ez idő alatt a kosár belépést követően tetszés szerint változtatható, módosítható. A regisztráció nélküli vásárlás választása esetén a megvásárolni kívánt termék kosárba helyezése után a fejlécen található kosár ikonra kattintva a pénztár gomb kiválasztása után minden vásárlási alkalommal meg kell adni a számlázási és szállítási adatokat. A termékeknél szereplő „részletek” gombra kattintva a termékről részletes leírás, illetve használati útmutató, biztonsági adatlapok szerepelnek, amely megkönnyítheti a legmegfelelőbb termék kiválasztását. Kérjük, hogy az említett adatlapokat, termékleírásokat figyelmesen olvassák el! A termékeknél megjelenített képek néhány esetben eltérhetnek a valóságostól, bizonyos esetekben illusztrációként szerepelnek.
    6. Feltüntetett áraink web áruházban leadott megrendelés esetén érvényesek! Rendeléseket weboldalon keresztül leadva tudjuk elfogadni, más csatornán keresztül leadott rendeléseknél előfordulhat eltérés, weboldalon szereplő kondícióktól, amelyekért nem vállalunk felelősséget!  Megrendeléseket a rendeléskor kiválasztott szállítási módnak megfelelően szállítjuk ezen utólag változtatni a számla nyomtatása, kiküldése, és a futárnak történő átadása előtt van lehetőség, elérhetőségeinken.  Személyes átvételre előre egyeztetett módon van lehetőség! 
    7. A feltüntetett szállítási díjak rendelésenként, csomagszámtól függetlenül kizárólag a web áruházban leadott megrendelés esetén érvényesek! A vásárláshoz kapcsolódó szállítási és szolgáltatások díjai (utánvét, telefonos értesítés, házhozszállítás, csomagpont, csomagautomata hozzárendelt díjai) a vásárlási folyamat során a pénztár menüben is szerepelnek. Rendelés leadása folyamán a termékek és a továbbhárított (futárszolgálat által) adott többletszolgáltatások szabadon módosíthatóak. Más módon leadott megrendelés esetén, ezen díjak a web áruházban szereplő díjaktól eltérhetnek. A nagy súlyú, terjedelmű termékek vásárlása esetén, amelyek futárszolgálattal egységkartonokban nem szállíthatóak (termékeknél szerepeltetésre kerül), egyedileg szállítási díj és mód kerül felajánlásra, kalkulálásra amennyiben a szállítási cím beilleszthető a körjáratba, vagy személyes átvétellel egyeztetés szerint átvehető.  Ebből következően, ha a teljesítés meghiúsul a megrendelés elutasításra, törlésre kerül, ebből eredő esetleges kárra felelősséget vállalni nem tudunk. Téves rendelésből eredő károkért a szolgáltató nem telel.  A részletes szállítási és szolgáltatási díjtáblázat megtalálható a Szállítási információkban.
    8. Megrendelés véglegesítése, Általános Szerződési feltételek elfogadásával, fizetési kötelezettség keletkezik.
    9. Adatbeviteli hibák javítására, illetve mennyiségi módosításokra a rendelés folyamatában minden egyes lépésnél lehetőség van. A megrendelés véglegesítése, elfogadása után a rendszer automatikus generált tájékoztató elektronikus értesítést küld a rendelés beérkezéséről a regisztráció folyamán megadott elektronikus postafiókjába. Az esetlegesen felmerülő áruhiányokért felelősséget nem tudunk vállalni. Vásárló a megrendelés elküldésével iktatott, írásos szerződést köt Szolgáltatóval a vásárlásról, mellyel egyidejűleg jelen szerződési feltételeket is elfogadja. Megrendeléssel egyidejűleg fizetési kötelezettség keletkezik.
    10. A megrendeléssel elküldött szerződésben foglaltaktól eltérni az abban szereplő adatokat módosítani csak írásos, elektronikus formátumú levél elküldésével lehet.
    11. A Szolgáltatónak joga van a megrendelés elutasítására, melyről a Vásárlót minden esetben írásban tájékoztatja. Visszautasítás hiányában a megrendelést elfogadottnak kell tekinteni.

       
  2. A megrendelés módosítása:
    1. A megrendelés utólagos módosítására kizárólagosan írásos formában (e-mailen) kerülhet sor.
    2. Ügyfél megrendelését módosíthatja vagy töröltetheti is, amennyiben az még nem került számlázásra, visszaigazolásra és feladásra!

       
  3. Megrendelések feldolgozása, teljesítése:
    1. Megrendelések feldolgozása az igény beérkezése után munkaidőben történik, azonban a rendelés leadása munkaidőn kívül is történhet. Általánosságban az áru összekészítése feladásra 1-2 munkanapokon belül megtörténik. Ha egy két tétel azonnal nem érhető el, hiányzik a teljes rendelésből, akkor ez a határidő tolódhat. Ebben az esetben visszaigazolásra kerül a várható szállítási határidő a megrendelésben megadott elérhetőségen keresztül. Válasz hiányában ezek a termékek törlésre kerülnek. Előfordulhat az adott termék beszerzése belátható időn belül nem lehetséges, helyettesítő termék kerül felajánlásra, ha ez sem lehetséges, akkor is haladéktalanul tájékoztatjuk és jogosult mindkét fél a szerződéstől elállni.
    2. A termékek kézbesítése futárszolgálattal történik. Kézbesítési, szállítási cím, lehet vevő címe, telephelye, csomagpont és csomagautomata. Feladás állapotáról minden esetben értesítést küldünk. Kézbesítés napján is megy információ a várható kézbesítés időről. Címzett köteles az átvételről gondoskodni, illetve van lehetőség címre kézbesítés esetén módosítani a szállítási időpontot és helyet a mielőbbi sikeres átvétel érdekében!  Az átvétel során köteles meggyőződni a szállítmány épségéről, esetleges sérüléséről! Ha sérülést tapasztal, jegyzőkönyvet kell felvenni a szállító jelenlétében és tételesen át kell venni az árut. Ha hiányokat, sérüléseket tapasztal, jegyzőkönyvbe fel kell vezetni, ennek hiányában a reklamációt nem tudjuk elfogadni!   
    3. Át nem vett küldemény: amennyiben a vásárló a megrendelt és szállításra átadott árut a jogszabályban biztosított elállási jog adta lehetőséggel nem él, indoklás nélküli elállás 14 napon belüli elállásról és nem tájékoztatja az eladót, megszegi az eladóval kötött szerződést, amely alapján kötelezettsége az áruátvétele. Egyeztetés alapján a következő szállítást, szállítási díj megfizetéséhez kötheti!
    4. Pénzügyi teljesítés történhet: előre utalással, utánvéttel (készpénzben szállítónál), bankkártyával (kézbesítéskor a szállítónál), készpénzzel (személyes átvétel vagy saját gépjárművel célfuvar esetén), átutalás díjbekérő szerint, halasztott átutalással (megegyezés szerint). A számla pénzügyi teljesítésével kapcsolatosan felmerülő nyilvántartások helyes vezetése a vevőnek is kötelessége! A fizetés módja szerinti határidőre történő teljesítés elengedhetetlen, határidő elmulasztása késedelmi kamatot és további költséget eredményezhet. Duplikált pénzügyi teljesítés elkerülése miatt is körültekintően kell eljárni, a számla automatikus átutalása előtt! Utánvétel esetén, amelyet a futár már beszedett, nem kell átutalást kezdeményezni az már teljesített! Ebből adódó többlet költség, amelyet automatikusan terhelnek a bankszámlára (tranzakciós illeték, átutalási jutalék) áthárítható! Téves utalás esetén a következő rendelés pénzügyi teljesítésébe kompenzálással vagy visszautalással történik.

       
  4. Elállás joga:
    1. Európai Parlament és Tanács 2011/83EU sz. irányelvének, továbbá a fogyasztó és vállalkozás között létrejövő szerződés a részletes szabályairól szóló 45/2014.II/26 Kormány rendelet rendelkezik internetes megrendelés esetén. E szabályozás értelmében a Fogyasztónak minősülő Ügyfél a megrendelt termékek kézhezvételtől számított 14 napon belül indoklás nélkül elállhat a szerződéstől, visszaküldheti a terméket. Jelen tájékoztató hiányában, jogosult a fogyasztó 1 év elteltéig gyakorolni-e jogát. Fogyasztónak minősül az az Ügyfél, aki szakmája, önálló foglalkozása vagy üzleti tevékenysége körén kívül eljáró természetes személy, magánszemély.
    2. Elállási jog csak a Polgári Törvénykönyv szerinti fogyasztónak minősülő személyt illeti meg.
    3. Az elállási jog nem illeti meg a vállalkozásokat, azaz az olyan személyt, aki a szakmája, önálló foglalkozása körében jár el vagy a vásárló viszonteladó vagy nagykereskedői felhasználó. Ügyfélnek az elállási szándékot írásban, elektronikus formában a csomag kézhezvételétől számított 14 nap lejárata előtt a kapcsolat menüpontban elküldött elektronikus üzenetben közölnie kell a Szolgáltatóval! Elállási szándék nyilatkozatban a megrendelés számot, számlaszámot, termék megnevezését és a mennyiséget szükséges megadni.
    4. Az elállási joggal élő fogyasztó elállás esetén, fogyasztó megbizonyosodott róla a termék nem alkalmas egyéni céljainak rendetetésszerű használatára. Elállási szándékát haladéktalanul elérhetőségeinken írásban megküldeni szükséges. A termék visszaküldéséről haladéktalanul intézkedni, de legkésőbb a termék átvételétől számított 14 napon belül visszajuttatni a megrendelt terméket hiánytalanul, ha lehetséges eredeti csomagolásban! A szándék jelzését követően a terméket már nem használhatják és az állagmegóvásról is gondoskodni köteles!
    5. Elállási jog elvesztéséhez vezet, a zárt csomagolású termékek eredeti csomagolása felbontása, kipróbálása. Ilyenek lehetnek a higiéniai eszközök, egészségügyi termékek, mint például munkavédelmi termékek, szemüvegek kesztyűk, pormaszkok. Ügyfél nem kötelezheti a Szolgáltatót a szállítási díj megfizetésére! Minőségi reklamációt kivéve a szállítási költség minden esetben a Vásárlót terheli!
    6. Vásárlót nem terheli semmilyen más költség, a termék visszaszállításának díján kívül!
    7. Szolgáltatónak 14 nap áll rendelkezésére, hogy visszatérítse az Ügyfél részére a megrendelt termékek teljes vételárát, beleértve a plusz szolgáltatás díját is, ha volt ilyen (utánvét, áthárított szállítási díj), amennyiben az élni kíván az elállási jogával és saját költségén hiánytalanul és sérülésmentesen 14 napon belül visszajuttatta a megrendelt terméket.
    8. Utánvétes csomagokat technikai okok miatt nem áll módunkban átvenni. A fogyasztóval történő egyeztetés szerint, általa megadott bankszámlára átutalással, vagy személyes találkozó esetén készpénzben térítjük vissza a teljes vételárat.
    9. Elállási jogot nem tudjuk figyelembe venni amennyiben a megvásárolt termék speciálisan az Ügyfél kérésére lett beszerezve, legyártatva és azt az Ügyfél saját hibájából tévesen rendelte meg!

       
  5. Szavatosság, termékcsere:
    1. Kellékszavatosság.
    2. Az új Ptk. főszabálya szerint a kötelezett hibásan teljesít, ha a termék a teljesítés időpontjában nem felel meg a szerződésben vagy jogszabályban foglaltak szerinti a minőségi követelményeknek. A Hibás teljesítés akkor áll fent, ha a termék átadáskor nem felelt meg a szerződésben, jogszabályban meghatározott követelménynek. Ez nem azt jelenti, hogy a termék bármely hibája esetén fennál, azt kell megvizsgálni a hiba meg volt-e az átadáskor is. Tehát, csak teljesítéskor fennálló hibára vonatkozik!
    3. Kellékszavatossági jogok megilletik a fogyasztót és a fogyasztónak nem minősülő vásárlót is. Különbség, hogy a fogyasztókat 1 évig, a fogyasztónak nem minősülő vásárlót 2 évig illeti meg.
    4. Hibás teljesítés esetén, 1 évig vélelmezni kell, hogy a hiba megvolt a teljesítéskor is.
    5. A vásárló első körben kérheti a termék javítását, cseréjét. Második körben kérheti a vételár arányos visszatérítését, végső soron elállhat a szerződéstől. Jelentéktelen hiba esetén nincs lehetősége az elállásnak.
    6. Termékszavatosság, a vállalkozás által fogyasztónak eladott ingó dolog hibájáért fennálló gyártói szavatosságot jelent.
    7. A termék akkor hibás, ha nem felel meg a gyártó által forgalomba hozott hatályos minőségi követelményeknek és nem rendelkezik a gyártó által kiadott leírásban szereplő tulajdonságokkal. a hibát késedelem nélkül közölni kell a gyártóval.
    8. Termékszavatosság esetén a termék javítását és cseréjét kérheti a vevő, másfajta szavatossággal nem élhet. Termékszavatosság és kellékszavatosság egyszerre ugyanazon hiba miatt nem igényelhető.
    9. Szavatosság, 1999/44/EK irányelv szerint a fogyasztó a fogyasztási cikk átadásától számított 2évig élhet szavatosság jogával.

       
  6. Jótállás:
    1. 151/2003.(IX.2) kormányrendelet határozza meg az egyes tartós fogyasztási cikkekre vonatkozó, a fogyasztó jótállásra előírt jogokat, hogyan érvényesítheti. Összeghatárhoz köti a jótállásra vonatkozó termékek körét a 10000 Ft-ot elérő és meghaladó, de 250000 Ft-ot meg nem haladó eladási árú termékekre 2 év, az ennél drágább termékekre 3 év a kötelező jótállási idő. Külön kormányrendelet sorolja fel a termékcsoportok, termékek körét. Jogszabály pontosítja jótállás jegy átadását is, mely szerint a termék egy idejű átadásával, de legkésőbb az üzembe helyezés időpontjában rendelkezésre kell bocsátani. Távollévők között létrejövő szerződés esetén van lehetőség elektronikus úton való megküldésének. Jótállási idő a tényleges teljesítéssel kezdődik. A hibátlan teljesítésért a Szolgáltató felel. A jótállás időtartama alatt a Szolgáltató mentesül a felelősség alól, ha a hiba oka a teljesítés után keletkezett. (Ptk.6:71. §) Például az Ügyfél által nem rendeltetés szerinti használat miatt keletkezett. Gondatlan kezeléstől, túlzott igénybevételtől, illetve a meghatározottól eltérő behatásokból. Szintén nem tartozik jótállás hatálya alá természetes elhasználódásból és kopásból, vágásra, karcolásra és ütésből származó igénybevétel.
    2. Általánosságban a gumiköpenyekre, gumiköpenyes kerekekre a felszereléskor vagy a használat során (vagy más felhasználási mód esetén) esetlegesen bekövetkezett sérülések miatt garanciát vállalni nem tudunk. A termékek rendeltetésszerű használata azt jelenti, arra kell használni, amire készült. Úgy kell használni, hogy ne akadályozza a felhasználó egészségi állapotát, illetve ne okozza a termék aránytalan állagromlását. Ide tartozik, ha a nagy teljesítményű gépekbe tartozékként egy kisebb, gyengébb teljesítményű köztes elem kerül beépítésre. Ipari felhasználáshoz leírás szerinti ipari gépet, alkatrészt, tartozékot használjunk. 
    3. Szolgáltató, valamennyi kiszállított termékre, ha 3 alkalmat követően is meghibásodik 8 napos cseregaranciát biztosít és amennyiben megállapítható, hogy a termék gyártási hibás vagy a szállítás során sérült meg. Szállítási sérülés esetén kizárólag a Vásárló és a Futárszolgálat alkalmazottja által is aláírt jegyzőkönyv alapján van lehetőség a cserére. Csomag átvételkor az Ügyfél kötelessége megvizsgálni a csomagolást és csak sérülés mentes csomagot vegyen át, illetve a Futártól kérje jegyzőkönyv kiállítását és lehetőség szerint digitális rögzítés fénykép, fotó is készüljön a későbbi kártérítés érdelében.
    4. Amennyiben az egy időben leszállított áruk között gyártási hibás is van, a Vásárló erre való hivatkozással nem utasíthatja vissza a kifogástalan termékek átvételét, és tudomásul veszi, hogy osztható szolgáltatásokról van szó, így árleszállítás vagy csereigény csak a kifogásolt árupéldányokra (termékekre) vonatkoztatható.
    5. Megállapított hiányosságok esetén a Szolgáltató választása szerint jogosult a hibás termékeket hibátlanra kicserélni, vagy kijavítani, vagy a Vásárlóval árleszállításban vagy más termékre való cserében megállapodni, illetve a szerződéstől elállni.
    6. Kötelező garancia vállalása, illetve jótállási jegy biztosítása a 151/2003. (IX. 22.) Korm. rendelet melléklete szerint meghatározott termékekre termékcsoportokra érvényes.
    7. Esetlegesen felmerülő szavatossági, garanciális, illetve jótállási igény esetén minden esetben be kell mutatni az eredeti vásárlást igazoló bizonylatot! A szolgáltató a nála bejelentett szavatosság vagy jótállási igényről jegyzőkönyvet köteles felvenni. A jegyzőkönyv egy másolati példányát a fogyasztó részére át kell adni. A szolgáltató törekszik arra, hogy a minőségi hibás termék 15 napon belüli javítása vagy cseréje megtörténjen.
    8. A jótállás biztosítása minden esetben a fogyasztóval közvetlen kapcsolatban lévő eladót terheli.
    9. Szolgáltatónak szállítási késedelemből adódó kártérítési kötelezettsége csak akkor van, ha a késedelem szándékosságra vagy súlyos gondatlanságra vezethető vissza!

       
  7. Egyéb feltételek:
    1. Szolgáltató feltételezi Vásárló részéről az internet lehetőségeinek és korlátainak ismeretét és elfogadását, különös tekintettel a technikai teljesítményekre és a felmerülő hibákra. Sem a tárhely szolgáltatót, sem a Szolgáltatót nem terhel felelősség, ha bármilyen működési hiba van az internetes hálózatban, ami megakadályozza a webáruház akadálytalan működését és a vásárlást.
    2. Szolgáltató szabadon beperelhet bármely személyt, valamint kártérítési igénnyel léphet fel azzal szemben, aki csalást követ el vagy annak elkövetésével próbálkozik. Szolgáltató nem vonható felelősségre semmilyen, harmadik személy által valamely látogató rovására történt csalás miatt.
    3. Abban az esetben, ha a látogató bármilyen formában megsérti a vásárlási feltételekben rögzített szabályokat Szolgáltató érvénytelennek nyilváníthatja regisztrációját.
    4. A Szolgáltató fenntart magának minden jogot a weboldalon megjelenő tartalmakra, részletekre valamint a weboldal terjesztésének tekintetében. Tilos a weboldalon megjelenő tartalmak vagy azon részletek letöltése elektronikus tárolása, feldolgozása és értékesítése a Szolgáltató hozzájárulása nélkül.
    5. Jelen Szabályzatot a Szolgáltató jogosult módosítani. A weboldalon megjelenő árakat nem visszamenőleges hatállyal bármikor módosíthatja. 

       
  8. Záró rendelkezések:
    1. A felek a szerződéssel kapcsolatos vitás ügyeiket elsősorban közös egyeztetéssel rendezik. Telefonon jelzett szóbeli panaszt rövid időn belül megvizsgálja és orvosolja. Írásbeli panaszt legfeljebb 30 napon belül megválaszolja. Ha nem rendeződik a jogvita a panaszról jegyzőkönyvet kell felvenni. Panasz elutasítása esetén azt meg kell indokolni. Ha a jogvita nem vezet eredményre a fogyasztó panaszával békéltető testületi eljárást vehet igénybe. Fogyasztó a lakhelye vagy tartózkodási helye szerinti illetékes békéltető testületekhez fordulhat.
       

Csongrád Megyei Kormányhivatal 6728 Szeged, Kereskedő köz 3-5. 

Ügyfélszolgálat: Kormányablak 6721 Szeged, Rákóczi tér 1.

Békéltető Testület: Csongrád Megyei Békéltető Testület 6721 Szeged, Párizsi krt.8-12.

Panasszal fordulhat a Nemzeti Fogyasztóvédelmi Hatósághoz is:

Nemzeti Fogyasztóvédelmi Hatóság
Cím: 1088 Budapest, József krt. 6.
Levelezési cím: 1428 Budapest, PF: 20.
Központi telefonszám: +36-1-459-4800
Faxszám: +36-1-210-4677
E-mail: nfh@nfh.hu

 

A jelen szerződésben nem szabályozott kérdésekben a Polgári törvénykönyv szabályai az irányadóak.

 

Szeged, 2025. június 19.